Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяБагато непередбачуваних ситуацій трапляються у поштових відділеннях, коли користувач не знає, які права він має.
Буває так, що посилку загубили, або ж пошкодили, не виплатили гроші за грошовим переказом. Тому клієнт має знати, на що можна розраховувати у разі неприємностей з посилкою, або грошовим переказом.
Відповідно до Статті 32 Закону України "Про поштовий зв’язок", поштовий оператор несе повну відповідальність за:
-
Повну втрату відправлення, на яке не було оголошена грошова цінність. Це несе за собою повне відшкодування вартості послуг поштового зв’язку та штраф;
-
Пошкодження зареєстрованого поштового відправлення без грошової цінності. За це також компенсація та штраф;
-
Не виплату, або лише часткову виплату грошового переказу. Покарання буде згідно з чинним законодавством;
-
Не своєчасну доставку поштових відправлень будь-якого виду. За це загрожує штраф у розмірі 25% вартості послуги поштового зв'язку
Будь-яке відшкодування вартості буде задоволено лише на підставі квитанції, або чеку.
Але водночас, є моменти, за які оператор поштового зв’язку відповідальності нести не буде. Наприклад, якщо відправлення має бути конфісковане, або вилучене згідно законом. Також, якщо втрата відправлення відбулося через зовнішні обставини. Окрім цього оператор не буде нести відповідальності за пошкодження, або втрату відправлення, якщо заява подана пізніше, ніж 6 місяців після втрати.
Нагадаємо, портал Знай, інформував "Нова пошта" запроваджує нові правила доставки: що зміниться у 2024 році
Раніше на порталі Знай повідомлялося, "Шарашкина контора брехунів!": клієнтка "Укрпошти" застерігає від послуг пошти:"крадуть посилки навіть для дітей переселенців!"
Також, наш портал інформував, "Укрпошта" запровадила знижки на послуги доставки: хто і скільки зможе заощадити