Послугами "Укрпошти користуються мільйони українців з різних куточків країну. Допомогу небайдужі люди часто надсилають саме через цього поштового оператора.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНаціональний поштовий оператор публікує чимало дописів з інформацією про свої послуги або ж про новинки у сфері своєї діяльності. Нещодавно, "Укрпошта" презентувала поштовий блок "Зброя Перемоги. Світ з Україною". Однак ця тема розбурхала не лише позитивні емоції, а й чимало коментарів зі звинуваченнями. Серед невдоволених клієнтів опинилася й Людмила Кушнір.
Жінка розповіла, що скористалася послугами пошти, щоб надіслати діткам з Херсону іграшки, одяг та взуття. Але як стало зрозуміло з коментаря, ніякої посилки малеча не отримала.
"Не варто зв'язуватися з Укрпоштою, яка краде посилки навіть для дітей переселенців з Херсону з взуттям, одягом, іграшками"
У відповідь на звинувачення, представники пошти лише розповіли як повернути кошти. Ні вибачень, ні обіцянок з'ясувати обставини та покарати винних годі й очікувати. За словами "Укрпошти", жінка може отримати лише 205 гривень за неотримане відправлення. Але про яку компенсацію може йти мова, якщо дітки чекають саме іграшки, взуття та одяг.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, українці скаржаться, що "Укрпошта" сама губить посилки, але звинувачує клієнтів: "Не користуйтесь послугами цієї шараги"
Раніше портал Знай інформував, "Украли навіть тера-флю і капці": клієнтка "Укрпошти" попередила, що зникає з посилки
Також наш портал Знай повідомляв, "Треба було розкривати": у відділеннях "Укрпошти" почалося полювання на аксесуари до мобільників