Те, що українці насилу можуть відправити та отримати посилки через "Укрпошту" - давно не новина. Клієнти регулярно стикаються з раптовим "зникненням" товарів, затримкою доставки і навіть некомпетентністю працівників пошти.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧергову скаргу українка залишила під постом "Укрпошти" у соцмережі Facebook. Вона іронічно заявила, що для своєчасної доставки посилок потрібно пройти всі кола пекла, а також через приниження.
"Спочатку треба пройти 7 кіл пекла у відділенні пошти! Бути приниженим і посланим хранительками відділення, яке оселилося там в епоху десь між Мойсеєм і поштовими голубами" - обурилася жінка.
Справа в тому, що робітниці "Укрпошти" не вміють користуватися додатком компанії, в якій і працюють. Отже, клієнти стикаються із проблемами, коли хочуть надіслати посилку, а також із некомпетентністю працівників.
"Мила жінка (ні) відмовила мені у допомозі у заповненні додатка, аргументувавши це тим, що вона теж не знає як це зробити! А ХТО ТОДІ ЗНАЄ? Мені сказали заповніть приходьте, а якщо у мене кнопковий телефон наприклад, то можливість відправити посилку дорівнює нулю? " - продовжила вона.
Нагадаємо, "Це знущання": українець розповів, як "Нова пошта" здирає чималі гроші за посилки для військових
Раніше ми писали про те, що "Київстар" попередив абонентів про необхідність замінити SIM-картки
Як повідомляв Знай.ua, "Суцільна неповага": українець поскаржився, що внести показники світла Yasno просто нереально