Найбільша українська державна компанія "Укрпошта", яка займається доставкою поштових відправлень, і де мільйони громадян вже звикли отримувати пенсійні виплати, а також платити за комунальними рахунками, продовжує подавати неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.

Цього разу представники "Укрпошти" підказали українцям, які підозрюють, що у них було вкрадено або "розформовано" посилку, як чинити в такому разі.

Про це стало відомо завдяки інформації на офіційній сторінці "Укрпошти" у мережі Facebook.

Укрпошта. Фото: скрін youtube
Укрпошта. Фото: скрін youtube

Клієнтка компанії написала: "Посилку перебрали, прорвані подарункові коробки з речами в посилці. Вкрадені 3 штуки парфумів SI ARMANI 2 комплекти спідньої білизни, шоколаду 5 штуку вкрадено, шкарпетки 10 пар. Відправляла дитині з Чехії в Україну".

Популярні новини зараз
Мобілізація стане на нові рейки: автоматичні санкції та нові правила відстрочки з 2025 року Мобілізація їх не торкнеться: ким не зацікавиться ТЦК Краще не беріть 500 гривень у касирів: українців попередили про небезпеку, і навіть банк не допоможе Відключення світла по-новому: українцям готують кардинальні зміни
Показати ще

Представники компанії "Укрпошта", у свою чергу, надали відповідь.

Виявляється, що у разі отримання поштового відправлення з виявленими дефектами, адресат повинен наполягати на розтині та складанні Акту.

У разі виявлення недостачі, заміни, повного або часткового пошкодження або псування вкладення працівник поштового зв'язку складає акт у трьох примірниках, який підписується ним, керівником об'єкта поштового зв'язку та одержувачем.

Один екземпляр акта видається одержувачу. Акт необхідний для перевірки, щоб визначити на якому саме етапі пересилання відправлення виникла недостача/пошкодження.

Висунення претензій з питання відсутності або псування вкладення поштового відправлення після його отримання та розтину будинку, на жаль, неможливо.

Відповідь "Укрпошти", скріншот: Facebook
Відповідь "Укрпошти", скріншот: Facebook

"Для подальшого розгляду Вашого звернення рекомендуємо заповнити заяву на компенсацію (шаблон додається) та завірити її підписом, а також надати фото чеку та Акту. Документи є можливість надіслати на електронну адресу: ukrposhta@ukrposhta.ua.", - розповіли в "Укрпошті".

Нагадаємо, розібратися з платіжками стане легше: у "Газмережі" повідомили про важливе оновлення.

Раніше повідомлялося, "Видно по залишку": клієнт "Monobank" показав, куди пропадають 100 грн, навіть якщо не користуєшся карткою.

Також, втрата посилки на поштовому відділенні: інструкція як отримати компенсацію за неї.