Клієнти державного "Ощадбанку" скаржаться на зникнення грошей із карткових рахунків. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

До "Ощада" звернувся клієнт, у якого з картки зникла досить відчутна сума – 2500 гривень.

Банкомат "Ощадбанка". Фото з відкритих джерел
Банкомат "Ощадбанка". Фото з відкритих джерел

Чоловік зазначив, що картку використав виключно для зняття готівки у банкоматі й не "світив" її дані в інтернеті. При цьому у банку неохоче прийняли заявку на повернення коштів і за 2 місяці питання так і не вирішили.

"Даною карткою я не користувався в інтернеті та не робив жодних оплат, лише зняття готівки в АТМ. У банку довго не хотіли приймати заявку на повернення коштів, але, врешті, через місяць заявку створили та заявили, що термін обробки 2 місяці. Минуло 2 місяці, але відповіді досі немає", - написав українець.

Популярні новини зараз
Заплатите у декілька разів більше: "Нафтогаз" попередили всіх споживачів Українців повернуть додому: влада вигадала, як стимулювати біженців Як супермаркети дурять покупців: про що мають знати українці Одержувачі державних виплат потраплять під перевірку: хто може мати проблеми
Показати ще

Ощадбанк Фото: скрін youtube
Ощадбанк Фото: скрін youtube

Клієнт "Ощада" поскаржився на байдужість з боку фінустанови та підкреслив, що за весь час не отримав жодного пояснення щодо зникнення грошей.

"Від банку жодних пояснень, взагалі комунікація з клієнтом відсутня, просто жахливий сервіс, заявку подати це велика складність, треба бігати ледь на по всім відділенням міста для цього", - обурився клієнт.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, банкомат списав гроші, але не видав: у "Ощаді" пояснили, як повернути кошти.

Також наш портал інформував, хочеш сплатити комуналку – купи страховку: "Ощад" висуває грабіжницькі ультиматуми.

Крім того, ми писали, Ощадбанк наживається на пенсіонерах: українці скаржаться на приховану комісію за зняття власних коштів.