Клієнти державного "Ощадбанку" скаржаться на зникнення грошей із карткових рахунків. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДо "Ощада" звернувся клієнт, у якого з картки зникла досить відчутна сума – 2500 гривень.
Чоловік зазначив, що картку використав виключно для зняття готівки у банкоматі й не "світив" її дані в інтернеті. При цьому у банку неохоче прийняли заявку на повернення коштів і за 2 місяці питання так і не вирішили.
"Даною карткою я не користувався в інтернеті та не робив жодних оплат, лише зняття готівки в АТМ. У банку довго не хотіли приймати заявку на повернення коштів, але, врешті, через місяць заявку створили та заявили, що термін обробки 2 місяці. Минуло 2 місяці, але відповіді досі немає", - написав українець.
Клієнт "Ощада" поскаржився на байдужість з боку фінустанови та підкреслив, що за весь час не отримав жодного пояснення щодо зникнення грошей.
"Від банку жодних пояснень, взагалі комунікація з клієнтом відсутня, просто жахливий сервіс, заявку подати це велика складність, треба бігати ледь на по всім відділенням міста для цього", - обурився клієнт.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, банкомат списав гроші, але не видав: у "Ощаді" пояснили, як повернути кошти.
Також наш портал інформував, хочеш сплатити комуналку – купи страховку: "Ощад" висуває грабіжницькі ультиматуми.
Крім того, ми писали, Ощадбанк наживається на пенсіонерах: українці скаржаться на приховану комісію за зняття власних коштів.