Частина споживачів електроенергії зіткнулася з проблемою – їм перестали постачати світло без будь-яких попереджень. Про це повідомляється в сюжеті "Конкурент TV".

Так, жителі багатоквартирних будинків Луцька, які справно оплачували комуналку, раптово залишилися без електрики через збій у системі передачі даних.

Електроенергія. Фото: скрін youtube
Електроенергія. Фото: скрін youtube

Як стало відомо, причиною відключення електроенергії в одному з будинків стали технічні помилки під час обміну інформацією між сервісом для онлайн-оплати та компанією-постачальником електроенергії.

За словами містян, у мобільному додатку "Приват24" протягом кількох місяців не відображалися рахунки за електрику. Однак постачальник, не надіславши обов’язкового попередження про заплановане відключення, просто припинив подачу електроенергії.

Популярні новини зараз
Вже на олівці ТЦК: тисячі чоловіків попередили про шалені штрафи – треба встигнути до 31 липня На блокпостах у водіїв почнуть вилучати права: кого каратимуть Відстежує геолокації та збирає дані: у мережі розкрили нюанси програми "Резерв+" Судний день або масовий психоз 5 липня: пророцтво "нової Ванги" змушуєте нервувати, починається вже
Показати ще

Попередження люди почали отримувати вже після того, як залишилися без світла. У підсумку мешканці, не підозрюючи про наявність заборгованості, залишилися без електроенергії.

У банку пояснили, що проблема з відсутністю рахунків пов’язана з некоректними налаштуваннями передачі та відображення даних з боку компанії-постачальника послуг.

Приват24. Фото: скрін youtube
Приват24. Фото: скрін youtube

Фахівці "Волиньелектрозбут" порекомендували користувачам звертатися до чат-бота у Viber, через який можна уточнити стан особового рахунку та передавати показники лічильника.

Тим часом повторне підключення обійдеться споживачам за власний кошт: роботи на електролічильнику - 821,5 грн та роботи на повітряній лінії, які обійдуться споживачам у 2408,9 грн.