Клієнтка ПриватБанку отримала переказ на картку як повернення боргу і залишилася без доступу до своїх рахунків. Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнці повернули на карту "Привату" кошти, які вона раніше позичала. Це спричинило непередбачені наслідки.
"Цього місяця мені надійшов від знайомої платіж близько 4000 грн як повернення боргу. У призначенні платежу у квитанції людина (оскільки повної довіри до неї не було) на моє попереднє прохання зазначила: повернення боргу", - поділилася українка.
Однак через кілька днів відправник переказу подав скаргу до ПриватБанку, що платіж нібито помилковий і за нього не було отримано товару чи послуги.
Українка одразу ж надала банку роз'яснення, що отримана сума – це повернення боргу. Однак у відповідь у неї вимагали додаткових доказів.
Незабаром клієнтка помітила, що ПриватБанк не розібравшись у ситуації, заблокував усі її рахунки без можливості відновлення доступу.
"Після роботи я з'ясувала, що ПриватБанк заблокував усі рахунки та вхід у додаток із приміткою: ваші рахунки не можуть бути розблоковані", - обурилася клієнтка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти ПриватБанку втрачають гроші при обміні валюти: з якими "сюрпризами" стикаються.
Також наш портал інформував, шахраї списали все – і свої, і кредитні гроші: як ПриватБанк залишає клієнтів у боргах.
Крім того, інформаційний портал «Знай» повідомляв, три місяці – безкоштовно: ПриватБанк приваблює нових клієнтів щедрими обіцянками.