Українці втрачають останні гроші через некоректну роботу банкоматів державного ПриватБанку. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Українка знімала з картки чоловіка гроші, скориставшись банкоматом ПриватБанку. Однак операція не вдалася через помилку в роботі пристрою. Клієнтці пообіцяли, що гроші автоматично повернуться на карту, проте цього не сталося.

Банкомат. Фото: скрін youtube
Банкомат. Фото: скрін youtube

"Сума була 400 грн, карта Універсал банку, кошти порахувало, але не видало, написало, що будуть повернуті автоматично на картку, але ні того дня, ні протягом наступного - кошти не повернулися", - поділилася жінка.

Після звернення власника картки до ПриватБанку виявилося, що кошти зовсім не повернуть. Жінка зазначила, що хоч сума і була незначною, але це були останні гроші, а відмова у їхньому поверненні нічим не аргументована.

Популярні новини зараз
З 1 липня соцвиплати призначатимуть за новими правилами – що зміниться Замість канікул – мобілізація: студенти втратять захист від ТЦК – кого заберуть влітку Пенсіонерам можуть додати до пенсії 2300 грн: за якої умови Безкоштовно більше не буде: ПриватБанк запроваджує плату за популярну послугу - коли почне діяти
Показати ще

ПриватБанк, скрін з YouTube
ПриватБанк, скрін з YouTube

"Звернувся чоловік на гарячу лінію, довго вони думали і о чудо, відмова! На той момент то були останні кошти на картці.Невже не видно надлишок по банкомату? Невже не видно по камері?", - обурилася українка.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, безпричинне блокування та драконівські відсотки: ПриватБанк залишає клієнтів без грошей.

Також наш портал інформував, хочеш повернути гроші – плати: ПриватБанк приголомшив українця, який втратив 5000 гривень через збій.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, розраховували на захист від шахрайства, а отримали відмову: як "ПриватБанк" ігнорує своїх клієнтів через страховку.