Клієнтка Монобанку зіткнулася з проблемою, коли банк заблокував її особистий рахунок та рахунок ФОП, через що вона не може отримати доступ до своїх коштів на суму 30 000 гривень. Проблема триває вже більше двох тижнів, хоча жінка подала заяву на повернення грошей.

Жінка каже, що завжди була відповідальним клієнтом банку, своєчасно виконувала всі зобов'язання і не порушувала умов. Вона намагалася зв’язатися з підтримкою Монобанку через додаток та телефон, але отримувала лише стандартні відповіді. Її запит, який мав бути розглянутий за три дні, вже понад два тижні не отримав жодної реакції.

Людина з картками Монобанку
Людина з картками Монобанку

"Це просто неприпустимо! – обурилася клієнтка. – Як можна так довго утримувати чужі гроші? Це ж не мої особисті заощадження, а кошти, які я заробила своєю працею. Я вимагаю повернути мені мої гроші негайно!"

Після публікації цього відгуку банк нарешті відреагував на проблему. Представники Монобанку вибачилися за затримку, пообіцяли провести внутрішнє розслідування і повідомили, що заяву клієнтки розглядають.

Популярні новини зараз
"ПриватБанк" ставить нові ліміти для готівки: скільки реально можна зняти і де Відрізняються платіжки за опалення: теплоенерго пояснили причини Двоетапне зростання тарифів у 2026 році: які суми побачимо у платіжках Один клік і грошей немає: ПриватБанк попередив про нову загрозу
Показати ще

монобанк
монобанк

Банк також зазначив, що кошти вже були відправлені за зазначеними реквізитами. Однак остаточна причина блокування рахунків так і залишилася невідомою.

Нагадаємо, Monobank повідомив про важливі зміни: картки просто закриють

Раніше ми писали про те, що українські картки за кордоном: скільки коштує зняти готівку і як не втратити всі гроші

Крім того, Знай.ua повідомляв, клієнтам українського банку радять замінити картки: кого це стосується