Один з найбільших українських банків "Monobank", який відомий своїм мобільним додатком, а також користується популярністю серед власників сучасних гаджетів, продовжує підносити неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.

Цього разу уважний клієнт банку зауважив, що його рахунок закрив банк, одразу після того, як він його поповнив. Також у банку відмовилися переказувати ці гроші на рахунок іншого банку.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта Monobank на порталі Minfin, у розділі для відгуків.

"Monobank", фото: Знай.ua
"Monobank", фото: Знай.ua

"Проблема в тому, що заблокували рахунок, без пояснення причини, але зробили це після того, як я вже поклав гроші на картку. У мене на карті було відкрито розстрочку, на 3 місяці, після того, як заблокували рахунок, гроші переказувати на іншу картку відмовилися, знову ж таки без причини.

Популярні новини зараз
Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Часу залишилось обмаль: треба встигнути зробити це з трудовими книжками Звертайте увагу на серійний номер: які гривневі банкноти можна продати за нечувані суми Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну
Показати ще

Тепер виходить, що грошей немає, і ще вони вимагають закрити розстрочку. Хоча гроші були покладені, перш ніж вони повідомили мене, що заблокували рахунки. До першого дня оплати ще 3 дні, але ні моно банк вкрав гроші і сказав, що так і треба», - розповів незадоволений клієнт Monobank.

Відгук клієнта "Monobank", скріншот: Minfin
Відгук клієнта "Monobank", скріншот: Minfin

Заради справедливості варто відзначити той факт, що представники банку відповіли своєму клієнтові:

Відповідь "Monobank", скріншот: Minfin
Відповідь "Monobank", скріншот: Minfin

Нагадаємо, більше не грабуватимуть у таких обсягах: скажені відсотки до кредитів заборонені.

Раніше повідомлялося, чи банки працюватимуть під час блекаутів: запасні варіанти.

Також, клієнти monobank отримують повідомлення з відмовами в обслуговуванні: "Банк прийняв рішення про закриття".