Для всіх наших шановних читачів, які з великою відповідальністю ставляться до своїх платіжок за комуналкою, є дуже важлива інформація від компанії "Yasno" Справа в тому, що деякі споживачі досі не знають, чому їхні показники з лічильників світла можуть показувати дуже схожі цифри, де змінився лише один показник.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяБагато споживачів гадають, що таким чином їм "приклеюють" зайві показники і вони через це опиняються у боргах.
Про це стало відомо завдяки відповіді фахівців компанії "Yasno" на запитання клієнта у мережі Facebook.
Клієнт компанії звернувся з такою історією: "Питання. Вже півроку те саме: мені не Ясно, чому в рахунку за вересень показник на 01.10.23:19051, а в рахунку за жовтень на 01.10.23:19050? Такі маніпуляції, у яких формуються неіснуючі борги, тривають майже рік. Зі світу по нитці - голому сорочка? Можна не відповідати, тому що знаю заздалегідь усі ваші "скрипти".
Представники компанії надали відповідь, і заявили, що оскільки абонентські показання лічильника були внесені на 28.09.2023 (раніше за період внесення показань на 01.10.2023), вони були зафіксовані як проміжні.
Тому на 01.10.2023 було внесено розрахункові свідчення лічильника, які розрахував та надав нам ваш оператор системи розподілу (ОСР).
Розрахункові показання лічильника є постійними, вони змінюються після внесення фактичних показань лічильника у наступному розрахунковому періоді.
Також у компанії нагадали, що для того, щоб рахунки формувалися коректно, необхідно вчасно надавати свідчення: на 1-е число в період за два дні до кінця поточного місяця та по третю кількість нового місяця.
Нагадаємо, гроші списуються, а до одержувача не йдуть: клієнт ПриватБанку б'є на сполох.
Раніше повідомлялося, журналіст Едуард Глеза повідомив про нову схему вручення мобілізаційних повісток: "Активно почали використовувати у великих містах"
Також, на компенсацію можете не розраховувати: коли пошта не несе відповідальності за ваші посилки
Також,