Абоненти скаржаться на якість надання послуг мобільним оператором "Київстар". Скарга з'явилася у коментарях на офіційній facebook-сторінці компанії.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАбонентка поскаржилася на Київстар через те, що гігабайти інтернету за її тарифом чомусь закінчуються раніше, ніж вона їх могла б використати.
"Дуже цікава у вас "арифметика". За 250 грн надавалося 40 ГБ швидкісного інтернету, і використала я їх, за вашими розрахунками, за 6 днів. Тепер цей тариф вже коштує 325 грн і надається 80 ГБ швидкісного інтернету, які я використовую, за вашими розрахунків, за 8 днів", - написала абонентка.
Клієнтка стверджує, що фізично не могла використати стільки інтернету за такий проміжок часу. Вона припустила, що це якийсь акт шахрайства чи збій у системі.
"Як таке можливо?!!!!! Хіба це не шахрайство?!!!! Причому інтернет періодично зникає. Як ви відстежуєте використання інтернету? Пальцем у небо?", - обурилася українка.
У "Київстар" відреагували на скаргу та запевнили, що не використовують жодних шахрайських схем. У той самий час списання Мб залежить від активності користувача, обсягу передачі/завантаження даних.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українка поскаржилася, що її обдурив "Київстар": залишилася без грошей та інтернету, але з пошарпаними нервами.
Також наш портал інформував, lifecell розповів, як отримати доступ до Netflix, Megogo та AppleTV за мінімальну плату: фільми та серіали без обмежень.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Куди вітер повіє - то є, то ні": клієнтка "Київстару скаржиться на поганий інтернет та зв'язок протягом кількох місяців".