Від українців неодноразово надходили скарги про те, що мобільні оператори несправедливо спустошують їхні гаманці. На цей раз у розводі на гроші звинуватили Vodafone.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами незадоволеної українки, яка написала відгук під постом оператора у Facebook, їй додатково знімали по 30 гривень за послугу, яка за фактом має бути безкоштовною. Це сталося після того, як жінка перейшла на новий тариф.
"Як Vodafone Ukraine розводить по-тихому клієнтів на гроші. Минулого року в мене була підключена послуга online pass, в лютому цього року я перейшла на новий пакет, в межах якого ця послуга є безкоштовною, а щомісяця до сьогодні з мого рахунка знімалося додатково 30 грн за вже безкоштовну послугу.
Вчора врешті оператор відключив, але повернув тільки останні 30 грн. Нормальна така бага на стороні Vodafone Ukraine, в якої інфа по клієнту має оновлюватися автоматично після міграції пакету й автоматично змінювати параметри", - розповіла українка.
У відповідь мобільний оператор заявив, що коли абоненти змінюють тариф, послуги не відключаються та продовжують діяти. А саме та послуга, про яку каже жінка, вже в комплекті деяких тарифів, а не надається окремо.
"Але ви маєте попереджати про це клієнта. Клієнт не може знати такі деталі. При переході має виводитися хоча б повідомлення які послуги дублюються. Це - бага ваших розробників, а не клієнтська помилка", - підсумувала вона.
Нагадаємо, "Київстар" закриває легендарну послугу, яку пам'ятають діти 2000-х: жодних слів – одні сльози
Раніше ми писали про те, що "У жодній країні світу немає": українці дико обурюються через дві платіжки, але "Нафтогаз" вмиває руки
Як повідомляв Знай.ua, вже з 1 листопада: "Ощадбанк" починає прийом заявок на фінансову допомогу