Українці повинні знати, які права вони мають на випадок втрати, або затримки доставки посилки.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗгідно з
Необхідно вказувати справжню вартість відправлення, щоб у разі виникнення неприємної ситуації отримати компенсацію за неї. Тоді здійснюватиметься розмір доставки наступним чином: до тарифу буде додано 1% від оголошеної вартості. У цьому разі є 100% вірогідність, що у випадку загублення посилки, громадянин отримає компенсацію у розмірі 100% від вартості. Оператор у такому разі ще має відшкодувати суму відправлення і штраф, який становить 50% від вартості послуги. Тобто оператор виплатить не тільки компенсацію за саму посилку, але і вартість пересилки.
У різних поштових операторів таке страхування відрізняється. У деяких воно вже включено в суму доставки. У будь-якому разі варто чесно оголошувати цінність посилки, щоб в разі пошкодження чи втрати вимагати її повну вартість. У іншому випадку оператор просто не зможе відшкодувати цінність, якщо насправді вона більша, а офіційно оголошена набагато менша.
Але є один випадок, в якому оператор може відшкодувати не оголошену, а реальну цінність, якщо користувач вимагає цього. Це може бути здійснено у тому випадку, якщо є чек покупки. Тобто чек є офіційним документом, який може підтвердити реальну цінність посилки.
Нагадаємо, портал Знай інформував, "Так брехати та викручуватися": українець вважає, що "Нова пошта" нахабно вкрала його посилку
Раніше на порталі Знай повідомлялося, "У чому тоді сенс?": клієнти "Укрпошти" втратили корисну послугу, яка зберігала купу часу
Також, наш портал інформував, як отримати українську пенсію та соцдопомогу за кордоном: інструкція для біженців