Найбільша українська державна компанія, яка займається доставкою поштових відправлень - "Укрпошта", продовжує давати неприємні сюрпризи своїм клієнтам.

Цього разу клієнтка компанії, яка постійно створювала в мобільному додатку самостійно номер накладної для відправки, раптом дізналася, що так роблять лише у її відділенні, якщо з таким питанням звернутися в будь-яке інше місце – надійде відмова.

Про це розповіла клієнтка "Укрпошти" на офіційній сторінці компанії у мережі Facebook.

"Укрпошта", скріншот: YouTube
"Укрпошта", скріншот: YouTube

Важливо розуміти, що для українців дана послуга була буквально порятунком, і таку функцію найбільше цінують саме ті клієнти, які користуються новим мобільним додатком.

Популярні новини зараз
Горскоп на неділю, 15 грудня: час перезарядися і подумати про важливе "Тисячу Зеленського" дозволили отримати ще одним способом: як скористатися можливістю У платіжках за комунальні послуги з'явився новий рахунок: кому готувати більше грошей Стосується всіх одержувачів пенсій: українцям дали 30 днів на явку до ПФУ
Показати ще

"Вітаю! Запоріжжя, пр. Металургів, 3, відділення 69000. У категоричній формі відмовляються приймати позачергово відправлення, самостійно створені у додатку! Стверджують, що поняття не мають про відповідне розпорядження!", - написала клієнтка.

Ось що їй відповіли: "Здрастуйте, оператори Вам кажуть правду. Відправлення створені в особистому кабінеті приймаються в порядку черги. Маргарита, команда Укрпошти".

На цю відповідь у клієнтки знайшлося і своє ще одне питання: "Який сенс тоді в цьому додатку?! Це був чи не єдиний привілей!".

Історія клієнтки "Укрпошти", скріншот: Facebook
Історія клієнтки "Укрпошти", скріншот: Facebook

Нагадаємо, послуга з каверзою: українець розповів, як клієнти Monobank можуть втратити гроші.

Раніше повідомлялося, "Благаю, допоможіть": пенсіонери втрачають виплати через помилку ПФУ та Ощадбанку.

Також, Monobank порадував українців захоплюючим нововведенням.