Найбільша українська державна компанія "Укрпошта", яка займається доставкою поштових відправлень, продовжує подавати своїм клієнтам неприємні "сюрпризи". Цього разу клієнтка компанії просто заявила, що з неї "знущаються".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСправа в тому, що компанія визнала факт, що розташування посилки не встановлено. Логічний висновок каже, що ця експрес-посилка просто втрачена, проте в "Укрпошті" продовжують тягнути час.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "Укрпошти" на сторінці компанії у мережі Facebook, у коментарях.
"Укрпошта ви визнали, що місце розташування посилки не встановлено. Що це означає? Це означає, що вона втрачена, от і встановіть відповідний статус. Усі терміни експрес доставки скінчилися 22.09. Мені потрібні мої гроші. А ви шукайте далі собі на здоров'я. Я вам надавала всі чеки... От і шукайте... Ви знущаєтесь?
Навіщо потрібно проводити мільйон ваших нікчемних розслідувань? Просто визнайте, що посилку вкрали чи пошкодили. І все. Так ні, щоб познущатися ще сильніше вам потрібно ще щось. Ви забули. У вас постійно все ні як у людей, а через жопу. І найсумніше, що ви це не визнаєте.", - поділилася своєю неприємною ситуацією клієнтка "Укрпошти".
Також важливо відзначити той факт, що представники компанії дали відповідь: "Доброго дня! Нам шкода, що склалася така неприємна ситуація. Зараз відправнику потрібно подати заяву на компенсацію або онлайн рекламацію: https://www.ukrposhta.ua/ru/rozshuk-vrpv . За заявою буде проведено додатковий розшук".
Нагадаємо, Monobank пояснив, як оформити знижкову картку "АТБ": витрачати на продукти доведеться менше.
Раніше повідомлялося, "Вкрали навіть тера-флю та капці": клієнтка "Укрпошти" попередила, що зникає з посилки.