Мобільний оператор "Київстар" повідомив про оновлення умов обслуговування частини своїх тарифів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ компанії пояснюють це різким зростанням витрат на підтримку інфраструктури, подорожчанням електроенергії та збільшенням використання палива через нестабільну роботу енергосистеми.
За даними оператора, витрати на ключові ресурси зросли до критичного рівня. Особливо відчутним стало подорожчання електроенергії: у вечірні години пікового споживання ціна для бізнесу піднялася приблизно на 60%.
Через регулярні відключення світла в останні місяці доводиться значно частіше запускати генератори. У листопаді 2025 року обсяги спаленого пального збільшилися більш ніж у 7,5 раза порівняно з літом, що створило додаткове фінансове навантаження.
Коли зміняться тарифи
Компанія проведе оновлення тарифів поетапно:
- з 18 грудня 2025 року та на початку 2026-го – зміни торкнуться частини тарифів передплати;
- з 1 січня 2026 року та впродовж кількох місяців – оновлення стосуватиметься окремих контрактних та корпоративних пакетів.
Після перегляду умов абонентам запропонують розширені можливості тарифів без додаткової оплати. Якщо клієнт не захоче переходити на оновлені параметри, він зможе обрати інший тариф у передплаті або перейти на контрактний формат обслуговування.
У "Київстарі" запевняють, що про всі зміни будуть попереджати завчасно. Абоненти отримають SMS-повідомлення, а бізнес-клієнтам надішлють листи з деталями на електронну пошту їхні менеджери.
Раніше портал Знай повідомляв, можна зекономити на мобільному зв'язку: у "Київстарі" підказали, як оминути підвищення тарифів.
Також наш портал інформував, нові акції від Vodafone: хто може отримати 50% знижки.
Крім того, ми писали, Lifecell готує зміни для клієнтів: перейти на інший тариф стане ще простіше.