У Києві з шести автомобільних мостів два знаходяться в аварійному стані. Йдеться про мости Патона і Метро, які, за словами експертів, не можуть працювати на повну потужність і визнані небезпечними. Про це повідомив фахівець з транспортного планування Дмитро Беспалов в етері програми "Київський час".

"Коли кажуть, що міст знаходиться в аварійному стані, це означає, що він не може функціонувати на повну потужність. Але, незважаючи на це, вони продовжують працювати. І якщо б проблема стосувалася лише двох мостів, це було б ще півбіди", - зауважив Беспалов.

Міст Патона, скріншот
Міст Патона, скріншот

Він також додав, що подібні проблеми можуть торкнутися й інших транспортних розв'язок у місті, а тунелі метро вже давно потребують капітального ремонту. На думку експерта, в цілому транспортна та інженерна інфраструктура Києва потребує серйозних вкладень.

"Я б схарактеризував інфраструктуру Києва як таку, що потребує значних інвестицій у капітальні ремонти", - підкреслив Беспалов.

Популярні новини зараз
Стаж до 2000 року з'їдає вашу пенсію: про що варто знати, щоб зберегти виплати Графіки відключень взимку: енергетики пояснили, чи відчуємо полегшення Перевірять кожну копійку: отримувачам субсидій посилюють правила - до чого готуватись "Час спливає": експерт, який передбачав повномасштабне вторгнення, приголомшив новим прогнозом
Показати ще

Раніше журналісти провели розслідування та заявили, що в Києві на ремонт аварійних мостів витрачаються мільйони, але місту загрожує транспортний колапс. За їхніми даними, на протиаварійні роботи на мосту Метро було витрачено понад 2 мільярди гривень, але це не реконструкція, а лише тимчасове зміцнення конструкцій, яке має прослужити до 10 років.

міст Метро
міст Метро

Також розслідувачі з'ясували, що Подільський міст, який мав би розвантажити столицю, став символом корупційних довгобудів. Так, на нього вже було витрачено рекордні 20 мільярдів гривень.