Українці дедалі частіше скаржаться на затримки з обробкою платежів та проблеми при поповненні карток через термінали ПриватБанку.

Про один із таких випадків повідомила українка на фінансовому порталі "Мінфін", заявивши, що банк фактично "привласнив" її заробітну плату без жодних пояснень і термінів повернення коштів.

Термінал "ПриватБанку", фото: znaj.ua
Термінал "ПриватБанку", фото: znaj.ua

За словами жінки, вона намагалася поповнити власну картку через термінал самообслуговування, однак під час операції пристрій раптово вимкнувся.

"При поповненні особистої картки в терміналі термінал просто відключився, ні натиснути кнопку поповнити ні якісь інші дії неможливо. У терміналі без підтвердження виявилася величезна сума (для мене) уся моя ЗП", - зазначила вона.

Популярні новини зараз
Енергетики пояснили логіку відключень світла: що таке черги і як вони працюють ПриватБанк обтяжить додатковою комісією: за що будуть списувати по 200 грн Світло вимикають, а платіжка не зменшується: чому неможливо зекономити під час відключень Можна не платити: українцям скасували дві комунальні платіжки
Показати ще

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Після цього українка одразу звернулася до банку, однак, за її словами, жодної конкретної відповіді не отримала. Працівники служби підтримки лише прийняли заявку, не пояснивши, коли саме гроші повернуться на рахунок.

"У додатку одна інформація про терміни, оператори озвучують взагалі 14 днів. На питання, чому банк має користуватися моїми грошима весь цей період без нарахування відсотків, відповіді не отримала", - поскаржилась вона.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Клієнтка також додала, що навіть після технічного збою банк продовжив списувати комісію за послуги "Голд клубу", попри відсутність доступу до її коштів.

"Звернулася знову до банку скасувати списання цієї суми на підставі надання неякісних послуг, знову тиша. Підсумок, що маю на сьогодні, вся моя ЗП знаходиться у Приватбанку, ніяких чеків і підтверджень у мене немає, термінів повернення моїх особистих грошей теж немає", - підсумувала обурена клієнтка.

На момент публікації банк публічно не прокоментував цей випадок. Однак подібні скарги з’являються регулярно.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, ПриватБанк блокує карти: яка операція може залишити без доступу до коштів.

Також наш портал інформував, ПриватБанк задвоює транзакції: українці втрачають гроші під час покупок.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, гроші зникають за секунди: українців попередили про збої у ПриватБанку.