Все частіше українці стикаються з блокуванням банківських карток після запиту на оновлення персональних даних, підтвердження переказів або пояснення походження коштів.

Подібні ситуації трапляються і з клієнтами державного "ПриватБанку", який проводить фінансовий моніторинг відповідно до законодавства. Про це стало відомо зі сторінки банку у Facebook.

"Приват24". Фото: скрін youtube
"Приват24". Фото: скрін youtube

Одна з клієнток розповіла, що після проходження процедури ідентифікації втратила доступ до рахунку. За її словами, вже наступного дня після перевірки її рахунок було заблоковано, а кошти зникли з картки. У зверненні вона вимагала повернути гроші та відновити доступ до рахунку.

У банку відповіли, що для розгляду інциденту потрібно надати детальнішу інформацію про обставини блокування. Там також пояснили, що усі дії фінансова установа проводить у межах чинного законодавства.

Популярні новини зараз
Зимова тисяча 2025: хто залишиться без грошей і чому держава може обійти вас стороною "Светр не врятує": українцям радять готуватися до зими без опалення, що робити, якщо ТЕЦ зупиняться Щоденні графіки відключення світла: чому неможливо прогнозувати на тиждень Грошова допомога для пенсіонерів: хто може отримати майже 3 тисячі гривень
Показати ще

Блокування карток. Фото: скрін facebook.com/privatbank
Блокування карток. Фото: скрін facebook.com/privatbank

Як зазначили у "ПриватБанку", доступ до рахунку можуть тимчасово обмежити або розірвати співпрацю з клієнтом у разі підозрілих операцій. При цьому користувач має право переказати свої кошти на інший рахунок. Якщо ж у момент припинення обслуговування клієнт мав непогашений кредит, банк може списати частину грошей для його покриття.

Чому можуть заблокувати картку

Однією з найпоширеніших причин блокування є перевищення лімітів на грошові перекази. Згідно з оновленими вимогами, українці можуть здійснювати перекази до 100 тисяч гривень без підтвердження доходів, а для осіб із високим рівнем ризику ліміт знижено до 50 тисяч гривень.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Крім того, рахунки можуть бути заблоковані у випадках:

  • частих дрібних переказів без вказання призначення платежів, зокрема між фізичними особами або за кордон;
  • відкриття великої кількості рахунків на одного клієнта;
  • невідповідності обсягів платежів задекларованим видам діяльності (для ФОПів).

Іноді блокування відбувається тимчасово – для перевірки джерела доходів. Якщо клієнт підтвердить походження коштів, рахунок розблоковують, і доступ до грошей відновлюється у звичайному режимі.

Раніше портал Знай повідомляв, неправомірні списання: українці втрачають гроші після користування банкоматами "Привату".

Також наш портал інформував, банки можуть почати масове блокування карток: чиї рахунки під загрозою.

Крім того, ми писали, до 50 000 грн від ПриватБанку: хто та як може отримати.