Серед українців є ті, хто ходить у супермаркети не щодня, а закуповуються основно один-два рази на тиждень. Втім, експерти стверджують, що багато людей у світі взагалі не вміють грамотно купувати продукти та товари у магазинах, пише Daily Mail.

Супермаркет. Фото: скрін youtube
Супермаркет. Фото: скрін youtube

Фахівці пояснюють, що продукція, розташована на рівні очей, частіше привертає увагу покупців, але її ціна зазвичай вища, ніж у товарів, розміщених на полицях вище або нижче. Щоб зробити дійсно вигідну покупку, радять експерти, достатньо просто подивитись на полиці внизу.

Також відзначається, що відомий бренд не завжди гарантує якість. Деякі дослідження показують, що більш доступні за ціною продукти можуть бути навіть якіснішими за дорогі.

"Ритейлери давно застосовують різні прийоми, щоб спонукати покупців витрачати більше. Одним із найпоширеніших є стратегічне розміщення товарів на полицях - так звана "планограма", - йдеться у повідомленні.

Популярні новини зараз
В Україні посилять мобілізацію чоловіків віком від 50 років – названі умови Зайдуть у кожну квартиру: комунальники попередили про масові перевірки Україну охопив спалах небезпечної хвороби: лише у столиці – понад 150 заражених ТЦК блокує відстрочки, незважаючи на закон: нова пастка для чоловіків у "Резерв+"
Показати ще

Професор операційних досліджень із Ноттінгемського університета Ґрем Кендалл пояснив, що планограма — це схема або модель розміщення товарів на полицях, яка допомагає збільшити продажі. Вчений зазначив, що популярним висловом, пов’язаним із планограмою, є "рівень очей — рівень покупок". Це означає, що продукти на рівні очей продаються найкраще.

Покупці також можуть помітити, що дорожчі товари зазвичай розташовані на рівні очей або трохи нижче, а власні торгові марки магазинів — вище або нижче.

Супермаркет. Фото: скрін youtube
Супермаркет. Фото: скрін youtube

Крім того, супермаркети часто розміщують певні продукти у проходах між рядами. Професор Кендалл розповів про теорію, що товари, виставлені на початку проходу, зазвичай менше приваблюють покупців і, відповідно, продаються гірше. Це пов’язано з тим, що людині потрібен час, щоб адаптуватися до розташування і прийняти рішення про покупку.

Водночас, щоб стимулювати відвідувачів витрачати більше, магазини ставлять важливі продукти в кінці торговельного залу. До таких товарів належать: молоко, яйця, сир і молочні вироби. Окрім цього, увагу покупців відволікають яскраві вивіски, вітрини в кінці проходів, а також спеціальні та сезонні акції.