Банкомати ПриватБанку не видають клієнтам повну суму, а частина коштів просто "зникає". Про це повідомила одна із постраждалих на сайті Міністерства фінансів.

Банкомат. Фото: скрін youtube
Банкомат. Фото: скрін youtube

Так, українка розповіла, що намагалася зняти 18 тисяч гривень. За її словами, вказану суму з її банківського рахунку було списано, однак банкомат видав лише 16 400 гривень. Наступного дня жінка звернулася до відділення банку, але установа відмовилася визнавати проблему й не повернула їй кошти.

"Банк відмовив у поверненні, повідомивши стандартну відповідь: "збоїв не зафіксовано, надлишку готівкових коштів немає". При цьому - жодних доказів, таких як відео з камери або підтвердження фактичної видачі кожної купюри, надано не було. Це неприпустимо", - поскаржилася вона.

Як зазначила постраждала, через проблему з банкоматом вона залишилася без частини грошей у дуже складній життєвій ситуації. Гроші були потрібні жінці на лікування дитини.

Популярні новини зараз
Заберуть житло навіть з документами: українцям скасовують право власності – причини У пенсіонерів заберуть 20% пенсії: ПФУ попередив про утримання із виплат Примусова мобілізація 18-річних: доброволець пояснив, чому треба знизити призовний вік ТЦК блокує відстрочки, незважаючи на закон: нова пастка для чоловіків у "Резерв+"
Показати ще

"Сподіваюся, банк перегляне своє ставлення до таких випадків, а державні органи - візьмуть це під контроль. Додатково хочу додати, що це була соціальна картка, туди надходять гроші на дітей. Знімала всю суму, бо потрібно зробити нічну енцефалограму дитині з епілепсією", - розповіла вона.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Також українка закликала всіх клієнтів ПриватБанку не наступати на її "граблі" та бути обережними. Під час зняття готівки вона порадила завжди перераховувати видану суму, а також фіксувати зняття грошей на відеокамеру.