Клієнти Ощадбанку почали отримувати нові сповіщення в мобільному додатку: банк просить не лише оновити особисті дані, а й вказати, яку максимальну суму грошей вони очікують отримати на рахунки протягом календарного місяця.

Що це означає для клієнтів і чому важливо не ігнорувати ці повідомлення — пояснили у банку.

Ощадбанк нагадав про обов’язкову процедуру актуалізації клієнтських даних, яка передбачає оновлення особистої інформації, а також внесення інформації про максимальний місячний обсяг грошових надходжень.

Ця вимога ґрунтується на Законі України №361-IX «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом…» та постанові Національного банку №110, яка стосується фінансового моніторингу.

Ощадбанк Фото: скрін youtube
Ощадбанк Фото: скрін youtube

Банк зобов’язаний знати, хто є його клієнтом і які фінансові операції той здійснює. Це частина боротьби з фінансовими махінаціями, тіньовими схемами, відмиванням коштів та фінансуванням терористичної діяльності.

Популярні новини зараз
Пенсіонери будуть отримувати майже на тисячу більше: кого підтримає держава За п'ять платежів – штраф до 85 тисяч: навіщо податкова "шпигує" за українцями через чеки По дві виплати на місяць: пенсіонерам заплатять підвищені пенсії у червні Від ТЦК більше не сховатися: мобілізація дістанеться миттєво кожного ухилянта
Показати ще

Саме тому клієнт має не лише підтвердити свої особисті дані, але й повідомити про суму, яку він орієнтовно очікує отримати на всі свої рахунки та картки в межах одного місяця.

Сюди входять як поточні рахунки, так і депозитні, кредитні, а також кошти в іноземній валюті (перераховані в гривню за офіційним курсом НБУ). Перекази між власними рахунками, відкритими в Ощадбанку, не враховуються.

У разі ігнорування вимог клієнт може втратити доступ до своїх рахунків. Банк має право тимчасово обмежити проведення операцій або навіть повністю заблокувати рахунок до моменту з’ясування джерел надходження коштів.

Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube
Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

Тому варто заздалегідь пройти актуалізацію даних та уникнути неприємностей.

Як оновити дані:

  1. Увійти до мобільного застосунку «Мобільний Ощад».

  2. Перейти до розділу «Ще», потім — у свій профіль.

  3. Перевірити, чи актуальна ваша особиста інформація, та за потреби змінити її.

  4. У відповідному полі зазначити орієнтовну максимальну суму очікуваних надходжень на місяць.

  5. Зберегти зміни.

Банк надсилає повідомлення за 30 днів до дати, коли актуалізація даних стає обов’язковою.

Нагадаємо, ПриватБанк попередив про нові обмеження: що зміниться з 1 червня

Раніше ми розповідали, що банки блокують картки українців: хто з 1 червня у зоні ризику

Також, навіть 100 гривень можуть зіграти злий жарт: українцям блокують карти за перекази