Українці втрачають доступ до банківських рахунків після отримання грошових переказів. При цьому проблеми виникають навіть через невеликі суми. Про це свідчить відгук клієнта Monobank на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець заявив, що протягом кількох років користувався послугами Monobank, зокрема регулярно переказував кошти зі своєї основної карти. Крім того, регулярно отримував невеликі перекази від батьків.
Незважаючи на досить скромний, за словами клієнта, оборот по карті, йому надійшло повідомлення про блокування рахунку з вимогою надати документи, що підтверджують походження коштів, зокрема тих, що перерахували батьки.
"Відправляв 3000 грн. або 6000 грн., і надсилали батьки гроші 300 грн., 100 грн. Прилітає мені блокування рахунку, і банк просить, звідки прийшли ці кошти, і документи, звідки батьки взяли кошти", - поскаржився клієнт.
Чоловік зазначив, що дії Monobank стали для нього "сюрпризом".
"Тобто за те, що я зі свого банку надсилав кошти на моно та батьки відправляли не мільйони гривень, банк просто заблокував", - обурився українець.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, просто взяли та закрили: ПриватБанк припиняє обслуговування клієнтів – суд уже втрутився.
Також наш портал інформував, на балансі "нуль", а банк розводить руками: у клієнтів Monobank гроші зникають у невідомому напрямку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Доброго вечора, ми з ПриватБанку": українців змушують добровільно перераховувати гроші в росію - нова шахрайська схема.