Українці скаржаться на акції мобільного оператора Vodafone. Замість очікуваної економії – збільшені витрати. Про це свідчить скарга на офіційній facebook-сторінці компанії.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗі скаргою звернулася українка, яка підключила своїй мамі акційний пакет з метою економії на послугах мобільного зв'язку. Однак на практиці скористатися знижкою так і не вдалося.
Після поповнення на встановлену суму за кілька днів надійшло попередження про необхідність знову внести гроші на рахунок.
"Я підключила своїй мамі акційний пакет 60 грн на 3 місяці. 9 травня надійшло смс, що пакет закінчується і треба поповнити на 60 грн, 11 травня я поповнюю її пакет, сьогодні, намагаючись мені зателефонувати, вона почула – на рахунку не вистачає коштів", – скаржиться жінка.
При цьому мобільний оператор вимагає поповнити рахунок не на акційну суму, а сплатити повну вартість тарифу.
"Надійшло повідомлення, що їй підключено щоденний пакет, і щоб не переплачувати, потрібно поповнити на 120 грн! Це у вас весняне загострення чи що?!", - обурилася українка.
У Vodafone у відповідь на скаргу пообіцяли розібратися у ситуації.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, готуйте гаманці: Vodafone знайшов спосіб додаткового заробітку на абонентах.
Також наш портал інформував, Vodafone виправдався за різке підвищення тарифів: чому зв'язок перетворився на розкіш.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, майже два місяці безкоштовного зв'язку: Lifecell розщедрився, але пощастило не всім.