Абоненти Vodafone стверджують, що попри регулярне підвищення тарифів, мобільний оператор змушує оплачувати послуги, які повинні надаватися безкоштовно. Про це свідчить скарга на офіційній facebook-сторінці компанії.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець заявив, що за роки використання SIM-карта Vodafone стала непридатною, через що він звернувся до фірмового магазину для встановлення нової.
За словами чоловіка, за цю послугу з нього вимагали 50 гривень. При цьому напередодні він вже заміняв SIM-картку іншого оператора, і процедура була безкоштовною.
"У мене 2 сімки, давно дуже, одна Водафон, пластик за роки став непридатним на обох сімках, пішов до "синього" оператора, видав безкоштовно нову сімку, пішов у Водафон, сказали, купуй болванку за 50 грн", - поскаржився абонент.
Чоловік заявив, що такі умови його не влаштовують, тож він відмовляється від послуг оператора.
"Жадібність губить. Тепер у Водафона на одного клієнта менше! Так тримати!", - обурився українець.
Фахівці Vodafone відреагували на скаргу та підтвердили, що вартість заміни SIM-картки відповідає тарифам компанії.
"Робимо все можливе, аби наш сервіс був зручним і доступним. На разі Power SIM коштує 50 грн, її можна придбати у будь-якому нашому магазині", - заявили в компанії.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, лише 1,7 грн на день: "Київстар" здивував бюджетним тарифом, але порадіють лише "обрані".
Також наш портал інформував, Vodafone виправдався за різке підвищення тарифів: чому зв'язок перетворився на розкіш.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Київстар" запустив тариф із фіксованою ціною: варіант для обраних, українці скаржаться на жадібність оператора.