Державний "Ощадбанк" затримує грошові перекази на тривалий термін - деяким клієнтам доведеться чекати понад місяць. Про це свідчить скарга, опублікована на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗі скаргою звернулася українка, яка заявила, що понад місяць очікує переказу коштів зі свого рахунку в "Ощаді" на рахунок іншого банку.
"Прийшла на початку березня, щоб написати заяву про переказ коштів з мого рахунку на інший банк, переказують кошти більше місяця, це просто жах", - розповіла клієнтка.
Після звернення до служби підтримки клієнтів "Ощадбанку" жінка дізналася, що через тижні операція досі перебуває в обробці.
"Ви що там знущаєтеся чи що? Більше місяця розглядати заяву на переказ коштів. Жах, а не банк", - обурилася українка.
Варто зазначити, що це не поодинока скарга, пов'язана з переказом коштів із рахунків "Ощадбанку".
Нещодавно на державний банк обрушився шквал критики через запровадження обмежень на карткові перекази. Якщо сума операції перевищувала 100 гривень, клієнт повинен був пройти СМС-ідентифікацію.
Через численні скарги банку довелося переглянути своє рішення і підняти планку до 1000 гривень. Однак усі перекази понад цю суму й надалі необхідно підтверджувати незручним для багатьох клієнтів способом.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, дев'ять кіл "бюрократичного пекла": клієнти "Ощада" сидять без зарплати через тижневі затримки.
Також наш портал інформував, "Ощадбанк" списує гроші з карток українців: як зберегти свою зарплату чи пенсію.
Крім того, ми писали, карти перестануть працювати: "Ощадбанк" терміново попередив клієнтів.