Під час оплати платіжок за спожиті обсяги газу, можна припуститися помилки й гроші не будуть зараховані на потрібний рахунок. Що робити в такій ситуації, щоб не втратити кошти, розповіли фахівці компанії "Нафтогаз".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯкщо при проведенні платежу споживач вказав неправильний особовий рахунок, це не означає, що гроші втрачені. Існує процедура з переказу коштів на вірний особовий рахунок.
Для цього необхідно написати заяву у довільній формі від платника коштів ім'я компанії "Нафтогаз". Документ має бути підписаний від руки із зазначенням актуальної дати звернення.
"У шапці заяви необхідно вказати від кого заява, номер телефону та поштову адресу. У звернені опишіть детально ситуацію, зазначте з якого особового рахунку та на який необхідно перевести кошти, а також ПІБ власника та повну адресу об’єкта газопостачання", - пояснили в компанії.
Також необхідно надати квитанції про оплату, в яких має бути така інформація:
- час, сума та дата оплати;
- реквізити платника та одержувача;
- ПІБ платника.
До пакета документів ще потрібно буде додати ІПН платника та копії 1, 2 сторінок паспорта, а далі надіслати за адресою: 25001, м. Кропивницький, одержувач ТОВ ДК Нафтогаз України або електронною поштою client@gas.ua.
Раніше портал Знай повідомляв, клієнти "Нафтогазу" можуть отримати знижку: які умови та скільки дозволять заощадити.
Також наш портал інформував, що робити, якщо надсилають завищені платіжки за газ: інструкція від Держпродспоживслужби.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, щоб уникнути проблем із платіжками: "Нафтогаз" закликав споживачів оновити дані.