Найчастіше користувачі скаржаться на незрозуміле списання коштів із телефонів. Найчастіше це стосується сучасних смартфонів, але можуть постраждати навіть кнопкові телефони.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧому можуть списати кошти з рахунку? Давайте розумітися.
Неприємна ситуація може статися, коли оператор без відома користувача підключає платні послуги до тарифу. Довести те, що функцію було підключено не користувачем, дуже складно, але можливо.
Буває, що абонент самостійно встановив платні функції. Навіть у кнопкових телефонах це зробити можливо, хоча там і немає офіційної програми оператора. Це може статися випадково, наприклад, у людини похилого віку. Перевірити наявність платної підписки або функції можна на офіційному сайті мобільного оператора, а також через лінію.
Також може завершитись період безкоштовної підписки. Оператори, пропонуючи безкоштовну передплату, часто не вказують, що не платити за неї можна певний період, а потім списуватимуться кошти. Тому перед підключенням слід перевіряти, який саме період функція діятиме абсолютно безкоштовно.
Зросла плата за тариф – таке пояснення у списанні коштів буває дуже часто. Крім того, попередження про підвищення ви могли не помітити або його не було взагалі, таке теж часто трапляється. Якщо повідомлення про підвищення тарифу не було, абонент має право повернути кошти.
Нагадаємо, що лояльність більше не працює: Vodafone ігнорує багаторічних абонентів – на що скаржаться українці
Раніше ми повідомляли, що Lifecell показав, як отримати безкоштовні хвилини та гігабайти: доступно кожному абоненту .
Також стало відомо, що "Київстар" скасовує популярний пільговий тариф: яку альтернативу пропонує, зокрема, пенсіонерам.