Українець втратив значну суму через збій у терміналі ПриватБанку. При цьому для повернення коштів йому висунули дуже специфічні умови. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

За словами українця, він скористався терміналом самообслуговування ПриватБанку, щоб поповнити свою картку, але іншого банку. Під час проведення операції стався збій і термінал привласнив собі значну суму - 5 тисяч гривень.

Термінал ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Термінал ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Захотів поповнити карту моно, бо біля будинку термінал Привату. І на свою дурну голову поповнив так, що термінал залишив собі 5000", - сказав українець.

Найбільше українця обурили умови, що його висунув ПриватБанк для повернення втраченої суми. За його словами, у фінустанові заявили, що йому потрібно обов'язково стати їхнім клієнтом, а також сплатити 100 гривень комісії.

Популярні новини зараз
У ЗСУ попередили про "смертельну зону": яке місто опинилося під загрозою Без прописки тепер заборонено? Що загрожує українцям у 2025 році та як не встряти у штрафи Нові правила зняття готівки: ПриватБанк повідомив про обмеження Українці, у вас є Приват24? Банк терміново звернувся до клієнтів із заявою, перевіряйте у себе
Показати ще

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Запитую менеджера, що робити. Телефонуйте на підтримку і ви повинні стати клієнтом нашого банку, щоб вам повернули кошти. Платиш комісію 100, потім ходиш по банку, стоїш у черзі і все це через них", - обурився чоловік.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти в паніці: ПриватБанк блокує рахунки та достроково розриває кредитні договори.

Також наш портал інформував, перекинув гроші на карту – став злочинцем: ПриватБанк блокує рахунки українців "за відмивання коштів та тероризм".

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, чи варто довіряти програмі кешбеку: "ПриватБанк відреагував на скандал з конфіденційністю клієнтських даних".