Українець втратив значну суму через збій у терміналі ПриватБанку. При цьому для повернення коштів йому висунули дуже специфічні умови. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами українця, він скористався терміналом самообслуговування ПриватБанку, щоб поповнити свою картку, але іншого банку. Під час проведення операції стався збій і термінал привласнив собі значну суму - 5 тисяч гривень.
"Захотів поповнити карту моно, бо біля будинку термінал Привату. І на свою дурну голову поповнив так, що термінал залишив собі 5000", - сказав українець.
Найбільше українця обурили умови, що його висунув ПриватБанк для повернення втраченої суми. За його словами, у фінустанові заявили, що йому потрібно обов'язково стати їхнім клієнтом, а також сплатити 100 гривень комісії.
"Запитую менеджера, що робити. Телефонуйте на підтримку і ви повинні стати клієнтом нашого банку, щоб вам повернули кошти. Платиш комісію 100, потім ходиш по банку, стоїш у черзі і все це через них", - обурився чоловік.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти в паніці: ПриватБанк блокує рахунки та достроково розриває кредитні договори.
Також наш портал інформував, перекинув гроші на карту – став злочинцем: ПриватБанк блокує рахунки українців "за відмивання коштів та тероризм".
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, чи варто довіряти програмі кешбеку: "ПриватБанк відреагував на скандал з конфіденційністю клієнтських даних".