Оператор мобільного зв'язку "Київстар" обіцяє деяким абонентам довгострокові знижки на їхній тариф, але умови не виконує. Про це заявила одна із клієнток у коментарях на facebook-сторінці компанії.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами абонентки, вона отримала пропозицію від "Київстару" у вигляді знижки на шість пакетів послуг, тобто фактично на півроку. Вона погодилася, проте результат не виправдав очікування.
Жінка заявила, що вже після першого поповнення знижку їй анулювали, і наступного місяця їй потрібно вносити повну вартість тарифного плану.
"Прийшла акція 100 грн на 6 оплат, а потім 150 грн. Окей взяла, сьогодні першу оплату зробила і мені зняли чомусь знижку. Наступний місяць треба 150. Для чого ця маркетингова брехня тоді? Раніше був улюблений оператор, що з Вами стало?", - поскаржилася українка.
Фахівці "Київстар" відреагували за скаргу та запевнили, що жодного обману бути не могло. Водночас абонентці пообіцяли перевірити, через що стався такий неприємний інцидент.
"Обман – це не наш спосіб роботи. Ми завжди намагаємось бути максимально відвертими", - запевнили у компанії.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, відмовитись неможливо: клієнтка Київстару обурилася щоденними платежами.
Також наш портал інформував, готуйте ще більше грошей: Vodafone автоматично переведе абонентів на новий тариф.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, Київстар скасовує популярний пільговий тариф: яку альтернативу пропонує, зокрема, пенсіонерам.