Ощадбанк запровадив додаткову перевірку клієнтів, які здійснюють платежі від 5 тисяч гривень. Якщо ідентифікація не пройдена, банк може відмовити у проведенні операції.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнти можуть оплачувати через касу штрафи, податки, комунальні послуги, страхові внески, навчання, кредити та інші платежі в межах України. Комісія залежить від виду платежу. Наприклад, за комунальні послуги доведеться сплатити 1% від суми, але не менше 25 гривень і не більше 500 гривень. Якщо платіж здійснюється з пенсійної картки, комісія фіксована – 7 гривень, пише Ощадбанк.
Як працює фінансовий моніторинг?
Суми до 5 тисяч гривень проходять без додаткових перевірок. Проте якщо платіж дорівнює або перевищує 30 тисяч гривень, банк зобов’язаний провести ідентифікацію клієнта. У деяких випадках перевірка може стосуватися й сум понад 5 тисяч гривень.
Касир може перевірити особу за допомогою:
- електронного паспорта або закордонного е-паспорта через "Дію";
- копії сторінки паспорта громадянина України або паспорта нерезидента.
Якщо клієнт не пройшов перевірку, банк має право відмовити у проведенні платежу. Це пов’язано з вимогами законодавства щодо фінансового моніторингу, спрямованими на боротьбу з фінансовими злочинами.
Раніше ми повідомляли, пенсіонери скаржаться на Ощадбанк: зняти кошти не можуть, а картки блокують.
Ощадбанк залишає пенсіонерів без грошей: чому українці не можуть отримати виплати - детальніше на Знай.ua.
Нагадаємо, Ощадбанк вимагає 100 грн за картку кешбеку: як діяти клієнтам?