Клієнти "Ощадбанку" з числа внутрішньо переміщених осіб стикаються з проблемами доступу до власних коштів на пенсійних рахунках. Особливо це стосується пенсіонерів із регіонів, що постраждали від війни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк зазначила одна з клієнток банку у своєму зверненні на сайті "Мінфін", вона має статус ВПО з 2022 року. Через війну, обмежене транспортне сполучення та свій вік вона не може прибути до відділення банку, де було відкрито її рахунок.
Картка, на якій накопичуються пенсійні виплати, залишається у відділенні, яке вже не працює. Водночас банк відмовляється перевипустити картку або здійснити переказ коштів на інший рахунок, наполягаючи на обов’язковій особистій присутності клієнтки.
Клієнтка запропонувала кілька варіантів вирішення проблеми:
- Дистанційна верифікація особи через відеозв’язок.
- Перевипуск віртуальної картки, яку можна використовувати онлайн.
- Переказ коштів на інший рахунок в разі проходження онлайн-верифікації.
За словами жінки, вона має всі необхідні документи, включно з паспортом і фінансовим номером, але її запити залишаються без відповіді.
Але, згідно з чинними правилами банку, операції з картками, включно із закриттям чи перевипуском, мають здійснюватися виключно у тому відділенні, де було відкрито рахунок.
Однак у банку нагадують, що клієнти, які не можуть прибути до відділення, мають можливість пройти фізичну ідентифікацію дистанційно за допомогою відеозв’язку. Для цього необхідно записатися на відеозустріч через контакт-центр банку.
Нагадаємо, зняв гроші – заплати: "Ощадбанк" бере комісії за зарплатні картки
Раніше ми розповідали, що замість повноцінної пенсії – соціальна: кому зі стареньких доведеться виживати за копійки
Також, українцям перерахують пенсії: що потрібно зробити, щоб збільшити виплати