"Ощадбанк" обмежує пенсіонерам доступ до власних коштів. Про це свідчить скарга на офіційній сторінці банку у соціальній мережі facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУмовами обслуговування обурилася донька пенсіонерки, яка після завершення дії договору спробувала отримати свої кошти із депозиту. Проте, виявилось, що літній жінці встановили ліміт на зняття готівки – 1000 гривень на добу.
"Моя мати, пенсіонерка 77 років, п'ять років тримала депозит в "Ощаді". При останньому закінченні дії договору вона закрила його і спробувала зняти гроші. І що ж? Банк самостійно встановив ліміт зняття з картки 1000 грн на день", - поділилася українка.
Представниця пенсіонерки заявила, що ні у відділенні, ні на гарячій лінії не змогли пояснити, звідки взявся ліміт та як його зняти.
"Жінка 77 років, з хворими ногами змушена буде ходити 2 місяці до банкомата, щоб зняти свої, СВОЇ гроші. Ні гаряча лінія, ні менеджери в банках нічого не можуть зробити. Зміна ліміту на карті в додатку не допомагають", - обурилася українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ваш борг зросте, навіть якщо не користуєтеся грошима: клієнти ПриватБанку прокидаються з новими сумами на рахунку.
Також наш портал інформував, чи варто довіряти програмі кешбеку: ПриватБанк відреагував на скандал із конфіденційністю клієнтських даних.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці закривають рахунки в "Ощадбанку", але потім отримують повідомлення про борг: "Треба їхати до цього клятого..."