У грудні багато українців вирішили змінити мобільного оператора, і найбільше користувачів перейшло на lifecell. За даними Центральної бази даних (ЦБД), яка обробляє заявки на перенесення номерів, лише за період з 10 по 18 грудня на lifecell перейшло понад 10 тисяч абонентів «Київстар» і понад 2800 користувачів «Vodafone Україна».

Загалом за цей час було подано 17 012 заявок на зміну оператора. Таке різке збільшення попиту стало рекордним, адже раніше кількість заявок на добу була значно меншою. Про це пише Forbes.

Мобільний оператор, скріншот: YouTube
Мобільний оператор, скріншот: YouTube

У ЦБД зазначають, що навантаження на систему зросло майже вчетверо, що призвело до уповільнення роботи. Через це заявкам на перенесення номерів доводилося довше чекати на обробку, а також утворювалися черги.

Компанія lifecell підтвердила, що попит на перенесення номерів у грудні значно перевищив їхні очікування і можливості технічної системи. Це стало причиною затримок у процесі обробки запитів.

Популярні новини зараз
Перерахунок пенсії: хто має бігти до ПФУ, щоб збільшити виплати Кінець війни в Україні до 31 грудня 2025 року: найпотужніший прогноз, який змінює все Жити, а не виживати: скільки мають отримувати пенсіонери Новий етап мобілізації у серпні: хто з українців – пріоритетна ціль для ТЦК
Показати ще

"Київстар", скріншот: YouTube
"Київстар", скріншот: YouTube

Щоб вирішити цю проблему, Центральна база даних тимчасово призупинить свою роботу 20 грудня з 08:30 до 16:15. За цей час технічні спеціалісти проведуть обслуговування системи та збільшать її пропускну здатність.

Після оновлення ЦБД зможе обробляти до 20 тисяч заявок на день, що допоможе уникнути подібних затримок у майбутньому.

Нагадаємо, інтернет закінчився, "гудки" не йдуть: Київстар, Vodafone та lifecell підказали шлях до збільшення послуг

Раніше ми писали про те, що київстар, Vodafone, Lifecell: як оператори готуються до блекауту

Крім того, Знай.ua повідомляв, тарифи для пенсіонерів, студентів і бізнесу: що пропонують Київстар, Lifecell та Vodafone