Деякі українські пенсіонери досі не отримали обіцяних 1000 гривень за програмою "Зимова єПідтримка". У Міністерстві цифрової трансформації пояснили, куди звертатися в разі затримки.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЩо сталося з виплатами
Одна з українських пенсіонерок розповіла, що подала заявку на виплату разом із знайомими ще 4 грудня. Її друзі вже отримали гроші, а вона — ні. Жінка зазначила, що не змінювала місце проживання і відповідає всім критеріям, проте кошти не надійшли навіть через два тижні, пише "Дія" у Facebook.
Куди звертатися у разі затримки
Міністерство цифрової трансформації пояснило, що виплати мають бути зараховані протягом 10 робочих днів із моменту подання заявки.
Але важливо пам’ятати:
- Робочі дні — це дні з понеділка по п’ятницю, за винятком свят.
- Календарні дні включають усі дні, зокрема вихідні та свята.
Подати заявку можна у відділеннях банків або через Укрпошту. Якщо ж гроші так і не надійшли, слід звернутися до Міністерства економіки, адже саме воно відповідає за нарахування коштів. Електронну адресу для звернень можна знайти на офіційному сайті відомства.
Хто технічно обробляє заявки
Додаток "Дія" виконує роль технічного адміністратора послуги, але не відповідає за перерахування грошей. Тому звернення щодо затримок виплат слід надсилати безпосередньо до Міністерства економіки.
Програма "Зимова єПідтримка" має допомогти українцям у складні зимові місяці, але затримки через технічні чи організаційні причини все ж можливі.
Електронна адреса Мінекономіки доступна за посиланням.
Також можна залишити заявку, заповнивши форму зворотного зв’язку.
Раніше ми повідомляли, який кінцевий термін оформлення та використання "Тисячі Зеленського"?
На що українці витрачають "Тисячу Зеленського" - детальніше на Знай.ua.
Нагадаємо, "Тисяча Зеленського" і продукти харчування: чи вдасться витратити гроші у супермаркетах?