Українці постають перед труднощами при спробі зняти готівку через банкомати державного "Ощадбанку". Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнти скаржаться, що при спробі зняти готівку через банкомат пристрій виконує операцію не коректно. Вказана сума списується з рахунку, але на руки не видається.
У результаті чекати на свої гроші українцям доводиться до 120 днів, оскільки саме такі терміни розв'язання проблеми називають у фінустанові.
"5 грудня банкомат списав 4000 грн з картки, а готівки не видав, сьогодні вже 19 грудня. Написали чекати ще до 120 днів, мовляв, карта іншого банку", - поділився клієнт.
Клієнти, які зіткнулися з такою проблемою, почали припускати, що банк може отримувати вигоду з таких ситуацій.
"Ощадбанк, зрозуміло, зацікавлений встановлювати несправне обладнання, потім затягувати такі справи наживатися на людях навіть в умовах війни. Що тут скажеш… що можна з'ясовувати 4 місяці? Хіба що придумати причину, щоб не повернути мої гроші", - обурився клієнт.
В "Ощаді" офіційно на скаргу не відреагували.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Ощадбанк наживається на пенсіонерах: українці скаржаться на приховану комісію за зняття власних коштів.
Також наш портал інформував, хочеш сплатити комуналку – купи страховку: "Ощад" висуває грабіжницькі ультиматуми.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці закривають рахунки в "Ощадбанку", але потім отримують повідомлення про борг: "Треба їхати до цього клятого..."