Українці, які обмінюють валюту онлайн, можуть зіткнутися з несподіваними проблемами: банк може заблокувати кошти клієнта без жодних пояснень. Про це свідчать численні відгуки користувачів на порталі "Мінфін".

Одна з клієнток "Ощадбанку" розповіла, що спробувала обміняти гроші через онлайн-сервіс, але система дала збій. Звернувшись до техпідтримки, жінка отримала рекомендацію відвідати відділення банку.

6 грудня вона особисто завітала до відділення, пройшла ідентифікацію та написала заяву на розблокування коштів. Співробітники пообіцяли вирішити питання протягом трьох днів. Проте, станом на 11 грудня гроші залишалися заблокованими, а банк не зміг пояснити, у чому проблема.

Банкомат "Ощадбанку". Фото: скрін youtube
Банкомат "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

"Я вже не знаю, що робити. Жодних відповідей чи пояснень я так і не отримала", – написала жінка на порталі.

Популярні новини зараз
В Україну рухається сніг: синоптики попереджають – потрібно утеплюватися Повістки надсилатимуть щомісяця? Адвокат відповів, як знятися з розшуку ТЦК На пенсіонерів чекає жорстка перевірка документів: кому потрібно приготувати посвідчення Поспішіть до сімейного лікаря: правила кардинально змінюються з 1 березня
Показати ще

На ранок 15 грудня банк так і не відреагував на звернення клієнтки.

З 2025 року українські банки посилюють фінансовий моніторинг, тому громадянам варто бути обережними зі своїми фінансовими операціями. Блокування коштів може відбутися через підозрілі операції або невідповідність фінансової активності клієнта його доходам.

Термінал "Ощадбанку", скріншот: YouTube
Термінал "Ощадбанку", скріншот: YouTube

Щоб уникнути проблем із банками, слід:

  1. Не проводити часті перекази від різних осіб.
  2. Уникати великих внесків готівкою через термінали.
  3. Не здійснювати регулярні перекази на одну й ту саму особу без пояснень.
  4. Слідкувати за обсягами операцій та не різко збільшувати їх кількість.
  5. Контролювати відповідність своїх витрат доходам та соціальному статусу.
  6. Не дробити платежі й не поповнювати картку без необхідності.

Що робити у разі блокування коштів?

  1. Звертайтеся до банку особисто або через техпідтримку.
  2. Пишіть офіційні заяви на розблокування рахунків.
  3. Якщо питання не вирішується, подавайте скарги до Національного банку України або споживчого захисту.
  4. Збирайте всі документи, які підтверджують походження ваших коштів.

Нагадаємо, Ощадбанк наживається на пенсіонерах: українці скаржаться на приховану комісію за зняття власних коштів

Раніше ми розповідали, що клієнтів "Ощадбанку" змушують виплачувати кредити, яких вони не брали

Також, банки готують нові обмеження на перекази: на кого не звернуть увагу