Клієнти "Ощадбанку" часто скаржаться на те, що їхні картки нібито блокуються, і виникають непорозуміння щодо зняття коштів. Одна з таких ситуацій сталася з жінкою з Полтавської області, яка перевела гроші з картки після того, як на неї надійшли кошти.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧерез кілька годин після переказу банк заблокував картку, залишивши на рахунку лише копійки. Наступного дня вона отримала смс про списання коштів і навіть отримала повідомлення про борг. Жінка була шокована, адже вона використовувала власні кошти, а не банківські, і звинуватила банк у шахрайстві.
Однак, як пояснили експерти на сайті "Мінфін", така ситуація пов'язана з тим, що Ощадбанк обробляє фінансові операції протягом від 2 годин до 3 діб. Коли клієнт переводить кошти, система ще не встигає завершити операцію, і на час її обробки гроші тимчасово блокуються.
У цей період клієнт може вважати їх своїми, але насправді ці кошти поки що залишаються у банку. Через це навіть при використанні власних грошей клієнт може опинитися у ситуації, коли банк вважає це позикою та виставляє борг.
Нагадаємо, депозити під загрозою: банки можуть втратити клієнтів у листопаді
Раніше ми писали про те, що "Ощадбанк" блокує рахунки українців: достатньо отримати переказ
Крім того, Знай.ua повідомляв, "Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки