Клієнти "Ощадбанку" часто скаржаться на те, що їхні картки нібито блокуються, і виникають непорозуміння щодо зняття коштів. Одна з таких ситуацій сталася з жінкою з Полтавської області, яка перевела гроші з картки після того, як на неї надійшли кошти.

Через кілька годин після переказу банк заблокував картку, залишивши на рахунку лише копійки. Наступного дня вона отримала смс про списання коштів і навіть отримала повідомлення про борг. Жінка була шокована, адже вона використовувала власні кошти, а не банківські, і звинуватила банк у шахрайстві.

Термінал "Ощадбанку", скріншот: YouTube
Термінал "Ощадбанку", скріншот: YouTube

Однак, як пояснили експерти на сайті "Мінфін", така ситуація пов'язана з тим, що Ощадбанк обробляє фінансові операції протягом від 2 годин до 3 діб. Коли клієнт переводить кошти, система ще не встигає завершити операцію, і на час її обробки гроші тимчасово блокуються.

Популярні новини зараз
Нові правила відключень електроенергії: що готують українцям Примусове утримання мобілізованих в ТЦК: як захиститися при незаконних діях воєнкомів Водійські посвідчення стануть "тимчасовими" документами: автомобілістам готують нові правила Порошенко в Штатах шкодить Україні: дратує республіканців нагадуванням, як «зливав» Трампа на користь Гіларі Клінтон, - експерт
Показати ще

У цей період клієнт може вважати їх своїми, але насправді ці кошти поки що залишаються у банку. Через це навіть при використанні власних грошей клієнт може опинитися у ситуації, коли банк вважає це позикою та виставляє борг.

Нагадаємо, депозити під загрозою: банки можуть втратити клієнтів у листопаді

Раніше ми писали про те, що "Ощадбанк" блокує рахунки українців: достатньо отримати переказ

Крім того, Знай.ua повідомляв, "Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки