Поновилися позапланові перевірки у сфері житлово-комунальних послуг, зокрема щодо тарифів, якості послуг та захисту прав споживачів. Рішення Уряду, затверджене постановою №261 від 8 березня 2024 року, дало Держпродспоживслужбі право здійснювати такі перевірки навіть під час воєнного стану.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро що йдеться в перевірках?
Начальник Управління захисту прав споживачів у Чернігівській області повідомив, що перевірки охоплюють підприємства, які надають послуги водопостачання, водовідведення, теплопостачання, гарячого водопостачання, а також управління побутовими відходами. Мета перевірок — контроль за ціноутворенням, якістю послуг та відповідністю нормативам, пише начальник управління Олександр Зенов.
Як ініціювати перевірку?
Підставою для проведення перевірок може стати звернення громадян. Якщо споживачі виявлять необґрунтоване підвищення тарифів або отримають неякісні послуги, вони можуть звернутися до Держпродспоживслужби.
Звернення можна подати кількома способами:
- У паперовому вигляді на адресу: пр. Грушевського, 180, м. Чернігів, 14034.
- Електронною поштою: post@dpsscn.gov.ua.
- Через форму на офіційному сайті.
Що має містити звернення?
Воно повинно включати:
- Прізвище, ім’я, по батькові та адресу заявника.
- Суть порушення - підвищення тарифів, неякісні послуги тощо.
- Назву та адресу підприємства.
- Документи, які підтверджують порушення (за наявності).
Заяву слід підписати та вказати дату.
Навіщо це важливо?
Держпродспоживслужба наголошує, що такі перевірки допоможуть захистити права споживачів, забезпечити прозоре ціноутворення і підвищити якість житлово-комунальних послуг.
Раніше ми повідомляли, грошова допомога на компенсацію комуналки: хто отримає та на які послуги?
Деяким українцям щомісяця компенсуватимуть вартість комунальних послуг - детальніше на Знай.ua.
Нагадаємо, українцям підказали, як замовити перевірку лічильників гарячої води та опалення?