Для всіх наших дорогих та шановних читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми платіжками по комуналці, а також за станом приладів обліку ЖКП є дуже важливі новини.

Згідно з українським законодавством про метрологію періодично проводяться перевірки лічильників тепла та гарячої води. Зазвичай відбувається це раз на 4 роки. Так, у компанії "Київтеплоенерго" роз'яснили, як дізнатися, коли має відбутися перевірка приладу обліку.

Про це фахівці нагадали у месенджері Telegram.

Опалення, скрін: YouTube
Опалення, скрін: YouTube

Повідомляється, що перевірити дату закінчення міжповірочного інтервалу можна самостійно у паспорті лічильника або свідоцтві про повірку (якщо лічильник уже проходив цю процедуру раніше). Крім того, дізнатися про цю інформацію можна у Центрі комунального сервісу (ЦКС).

Популярні новини зараз
Пенсіонерів залишать без копійки: кому загрожує припинення виплат у 2025 році Українців чекають нові хвилі мобілізації: пом'якшення вже не буде, ухилянтів одразу саджатимуть Отруйні овочі заполонили ринки: що зараз продають українцям Проїзд у громадському транспорті буде безкоштовним для всіх: де запровадять нові правила
Показати ще

Наголошується також, що користувачі особистих кабінетів сайтів "Київтеплоенерго" та Центру комунального сервісу отримують повідомлення про необхідність перевірки лічильника онлайн.

Публікація "Київтеплоенерго", скріншот: Telegram
Публікація "Київтеплоенерго", скріншот: Telegram

Замовити перевірку лічильників тепла та гарячої води можна у сертифікованих організаціях, перелік яких опублікований на сайті Мінекономіки за посиланням: https://cutt.ly/vwOkmsCh.

Замовити перевірку лічильника можна в ЦКС

Інформацію про результати перевірки (документи) можна передати особисто до сервісних центрів ЦКС або через дистанційні канали обслуговування (https://cutt.ly/2wOkUAHW). Це необхідно для актуалізації даних в інформаційно-аналітичній системі.

Нагадаємо, газовики дали пораду українцям: це вбереже від проблем.

Раніше повідомлялося, зберіть усі рахунки в одній руці: "Газмережі" поділилися важливою інструкцією.

Також, "Нарахували за три дні": в "Yasno" відповіли, чому клієнти виявили борги на десятки гривень..