Облікові бази відкриті для передачі показників лічильників холодної води. Про це "Київводоканал" попередив усіх побутових споживачів у відповідній публікації на своїй сторінці у соцмережі facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКомунальне підприємство не зможе розрахувати правильну платіжку за холодну воду, якщо домогосподарство у встановлені терміни не передасть дані про споживання.
Так, клієнти "Київводоканалу" мають передавати показники лічильників з 10 числа до останнього дня місяця включно. З 1 по 9 число облікові бази закриті й дані не приймаються.
Таким чином, щоб отримати коректну платіжку та не платити "по середньому", споживачі мають передати показники до 30 листопада включно. Проте комунальники радять не відкладати процедуру на останній момент.
Як передати дані про споживання:
- На сайті, натиснувши кнопку "Надати показники";
- Через "Особистий кабінет" Київводоканалу;
- За допомогою мобільних додатків "Viber" та "Telegram";
- За телефоном контакт-центр Київводоканалу (044) 202-02-02, 0-800-301-581 або КК "ЦКС" 247-40-40, 0-800-404-407;
- Через сервіс Portmone.com у розділі "Передача показників";
- Записати свідчення у відповідній графі платіжного повідомлення під час оплати у банківських установах.
При цьому фахівці водоканалу наголосили на тому, що показники не приймаються у особистих повідомленнях на сторінці у Facebook.
Раніше портал Знай повідомляв, не встигли передати показники лічильників: що робити, щоб не переплатити.
Також наш портал інформував, купили квартиру, а у подарунок – чужі борги за комуналку: як уникнути неприємних конфузів.
Крім того, ми писали, комунальні борги та арешт рахунків: що робити, якщо ви не проживаєте у квартирі.