Монобанк набирає все більшої популярності. Послугами установи користуються не лише звичайні люди, а й підприємці.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяМонобанк вважається віртуальним банком, але, незважаючи на зручний і швидкий сервіс, зв'язатися буває вкрай важко. Одна із клієнток банку залишила негативний відгук про банк на сайті Мінфіну.
За словами жінки, Монобанк заблокував рахунки та доступ до мобільного додатку. Але це не єдина неприємність, що сталася. Гроші з рахунку не повертають уже понад 2 тижні.
У клієнтки був рахунок ФОП та звичайний банківський рахунок. Усі податки сплачувались, а якщо потрібно, то надсилалися всі документи. Загалом на рахунку жінки було 30 тисяч гривень. Клієнтка подала заяву про повернення коштів та направила ще 2 жовтня, але протягом цього часу відповіді їй не надійшло. Термін обробки заяви за регламентом установи становить 3 дні, а на момент відгуку минуло вже 15 днів. Крім того, клієнтка дзвонить і пише у додаток щодня, але у відповідь отримує лише шаблонні фрази.
"Як зупинити це замкнуте коло? Це просто шахрайство, безпідставно утримувати мої кошти і не повертати їх, а також не виконувати свої обов'язки!"
Відповідь банку
У відповідь на скаргу клієнтки банк вибачився і пояснив, що із заявою зараз.
"Обов'язково проаналізуємо та проведемо роботу над помилками На поточний момент кошти були направлені згідно із заявою"
Нагадаємо, що останнього не знайдеш: клієнти Monobank втрачають гроші після використання банкоматів.
Раніше ми повідомляли, що Sim-картка не потрібна: українці можуть одержати нові номери через Monobank.