Клієнти "Ощадбанку" скаржаться на ненадходження пільг за житлово-комунальні послуги. У фінустанові заявляють, що винна організація, яка призначає виплату, а органи соцзахисту стверджують, що проблема у банку.

Відповідна скарга з'явилася на офіційній сторінці "Ощада" у соціальній мережі Facebook.

Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube
Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

Українка заявила, що пів року тому перейшла на обслуговування з ПриватБанку до Ощадбанку і зіткнулася з проблемами при отриманні пільг з комунальних платежів. Компенсацію жодного разу не було нараховано.

"Банк, який обкрадає клієнтів. Коли нараховували компенсацію за комунальні послуги по пільгових категоріях учасника ЧАЕС в Приват Банку — приходили на рахунок кошти, а коли перевели в Ощадбанк, то приходить смс, наприклад: Вам нарахована пільга 700 грн. До виплати 0,00", - поділилася клієнтка.

Популярні новини зараз
"Тисячу Зеленського" дозволили отримати ще одним способом: як скористатися можливістю Військовозобов'язаним дали час до 5 лютого: що треба встигнути Українцям доплатять 20% до пенсії: хто у списках на підвищення Нарешті вистачить на комуналку: пенсію рахуватимуть за новою формулою, на скільки збільшяться виплати
Показати ще

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Українка зазначила, що зверталася до органів соцзахисту, де їй заявили, що виплати перераховуються до банку, а що з ними відбувається далі – загадка.

Фахівці "Ощада" відреагували на скаргу та пояснили, що банк не приймає рішення про виплату коштів та не впливає на строки зарахування. При цьому якщо кошти не зараховуються, то причини слід уточнювати в організації, яка ці виплати призначила.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін facebook.com/oschadbank
Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін facebook.com/oschadbank

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" відмовляє у доступі до власних коштів та відмовчується: клієнти в паніці.

Також наш портал інформував, Ощадбанк затримує розблокування заарештованих рахунків переселенців: що відбувається.

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, не потрібен банкомат, ні кошик для покупок: "ПриватБанк разом з Varus запустили нову зручну послугу".