Більшість пасажирів навіть не здогадуються, що в Укрзалізниці існує ряд послуг, які входять у вартість квитка. Про те, за що платити не потрібно, нагадали в Visit Ukraine.

Подорожуючи залізницею, ви можете розраховувати на наступні безкоштовні послуги:

1) Пасажири, що купили квитки на потяг мають право безкоштовно користуватися туалетами на залізничному вокзалі. Платні вбиральні мають бути у залах з підвищеним комфортом лише у тому випадку, коли існують безкоштовні аналоги у тому ж вокзалі.

Львівський вокзал, скріншот із відео
Львівський вокзал, скріншот із відео

2) У своєму вагоні пасажир може звернутися до провідника, щоб отримати окріп для приготування напою або страви.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

3) Окрім цього кожен пасажир має право користуватися холодильником та НВЧ-піччю, які є у купе провідника.

Якщо пасажир боїться висоти, або на верхній полиці почувається некомфортно, то він має право отримати у провідника безкоштовні ремені безпеки. Також пасажир може не складати постільну білизну після використання.

Якщо пасажир проїхав свою зупинку, він може звернутися до начальника потяга, щоб повернутися назад безкоштовно. Для цього за квитком буде складений спеціальний акт, яким продовжиться дія квитка.

"Укрзалізниця", фото: Facebook
"Укрзалізниця", фото: Facebook

Своїми полицями пасажири ділитися не зобов’язані, адже ті, хто їздять на нижній полиці використовують місце для ручної поклажі там. А ті, хто їдуть на верхній полиці повинні використовувати верхнє місце для ручної поклажі.

Нагадаємо, портал Знай інформував, від "Укрзалізниці" вимагають запровадження "чоловічих купе" - жіночі вагони дискримінують трансгендерів та батьків з дітьми

Раніше на порталі Знай повідомлялося, українці поскаржилися на "УЗ" - квитки на потяг купили, а потрібні вагони не приїхали

Також, наш портал інформував, пасажир "Укрзалізниці" попросив повернути гроші за квиток на потяг "Київ-Москва", але йому відмовляли