Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які уважно стежать за своїми платіжками по комуналці, є дуже важлива інформація від компанії "Yasno"
У компанії нагадали, що потрібно завжди подавати показники лічильника світла за 2 дні до кінця місяця та протягом 3 днів наступного місяця, щоб платити лише за фактично спожиту електроенергію. Однак деякі клієнти помітили, що у них утворився обов'язок.
Про це стало відомо завдяки відповіді компанії "Yasno" на запитання клієнта у соціальній мережі Facebook.

Платіжки. Фото: скрін youtube
Платіжки. Фото: скрін youtube

Один із клієнтів написав: "Завжди платив з 1 по 3 число. Минулого місяця сплатив 28-го. Тепер чомусь маю борг десь 50 грн! Мабуть нарахували за останні 3 дні!
Ще одна клієнтка компанії заявила, що у неї схожа ситуація: "У мене та сама історія. Завжди передавала з 1-3, а потім вирішила, як вони пишуть з 28-30, борг прийшов миттєво у бік мою. Тепер зареклася подавати раніше, лише 1-3 числа, інакше подвійна переплата за 2-3 дні.

Тарифи на світло, скріншот: YouTube
Тарифи на світло, скріншот: YouTube

У компанії надали відповідь: "Рекомендуємо платити за світло до 20-го числа щомісяця. Для перевірки та надання інформації про нарахування, будь ласка, напишіть нам у особисті повідомлення повні адресні дані. Ми обов'язково отримаємо ваше звернення і знайдемо найкраще рішення.

Відповідь "Yasno", скріншот: Facebook
Відповідь "Yasno", скріншот: Facebook