У Пенсійному фонді розповіли, у яких випадках електронну заяву-розрахунок роботодавця щодо оплати лікарняних може бути відхилено. Важливо враховувати низку факторів, які можуть спричинити відмову у фінансуванні витрат на лікарняні листи.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляється на Facebook-сторінці Головного управління ПФУ в Донецькій області.
Однією з основних причин відхилення таких заяв є помилки, допущені під час заповнення електронної форми.
Помилки найчастіше пов'язані з ручним введенням даних відповідальними особами. Це стосується не лише реквізитів самих лікарняних листів, а й інформації про застрахованих осіб. Помилки в електронних заявах-розрахунках щодо паперових лікарняних листів можуть включати неточності даних, внесених вручну.
Важливо відзначити, що скановані копії паперових листків непрацездатності обов'язково повинні додаватися до електронної заяви-розрахунку для підтвердження даних.
При виявленні помилок у заявах-розрахунках, які зазначені статусом "не прийнято", причина відхилення вказується в коментарі на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України в особистому кабінеті страхувальника.
Щоб уникнути затримок та забезпечити своєчасне отримання допомоги з тимчасової непрацездатності, необхідно уважно перевіряти всі реквізити та реєстраційні дані при поданні електронних заяв-розрахунків.
Нагадаємо, "Ощадбанк" попередив пенсіонерів, які одержують виплати на картку: що потрібно знати
Крім того, ми писали, спочатку "приписали" борг, а потім почали надзвонювати: українка розповіла про методи терору "Нафтогазу"