Один із найбільших українських державних банків України "ПриватБанк", який користується популярністю через свою величезну мережу банкоматів та терміналів поповнення, продовжує підносити неприємні сюрпризи своїм клієнтам.

Цього разу одна із клієнток розповіла, що не може здійснити оплату за покупку, навіть після того, як зробила своє особисто фото та відправила банку.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на порталі Minfin, у розділі для відгуків.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Протягом трьох годин не можу зробити оплату. Замовила на сайті товар за 1184 грн, сплатила карткою Приват. Надійшло повідомлення, що платіж заблокований. Вже три години намагаюся довести, що це мій платіж: кілька разів дзвонила на 3700, фотографувалася, відповідала на Питання, коли платіж повернувся і оператор порадив зробити повторне замовлення, наступний платіж знову заблокували. Оператор або не відповідає, або каже зателефонуйте ще раз", - пише незадоволена клієнтка "ПриватБанку".

Популярні новини зараз
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

Відгук невдоволеної клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук невдоволеної клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Також заради справедливості варто зазначити, що фахівці "Приватбанку" надали відповідь українці. Однак нічого нового чи корисного жінці не повідомили, а лише сказали, що це є "необхідними заходами".

"Необхідність підтвердження платежів є мірою безпеки для збереження коштів клієнтів. З метою забезпечення безпеки ваших платежів у мережі та захисту коштів на рахунках "ПриватБанк" використовує передові алгоритми моніторингу операцій у режимі онлайн", - відповіли у банку.

Нагадаємо, "Не дають вивести": клієнт "Monobank" показав, як втратив 40 тисяч гривень за один день.

Раніше повідомлялося, що перекази між картками можуть привернути увагу податкової: які ліміти краще не перевищувати.

Також, ПриватБанк та Монобанк масово блокують рахунки українців: що може стати причиною.