Vodafone без попередження деактивував SIM-картку абонента, а за відновлення номера просить заплатити. Таку скаргу залишив українець у коментарях на facebook-сторінці мобільного оператора.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАбонент стверджує, що активував SIM-карту в березні та очікував, що вона буде активною протягом року. Втім, зненацька виявив, що Vodafone деактивував її. При цьому, за словами українця, його про таке рішення не повідомили.
"Водафон, що за справи? У березні активував картку, яка має працювати рік, а вчора хотів поповнити її, виявилося, що вона деактивована. При цьому активація наново коштуватиме 350 грн. Що за лохотрон?", - поскаржився абонент.
Українець зазначив, що вкрай незадоволений роботою мобільного оператора, а інцидент із SIM-картою йому здається вкрай підозрілим, адже зазвичай абонентів інформують про всі зміни.
"Компанія змінює умови, без відома клієнта, і вважає, що не несе відповідальності за те, що клієнт не знав про зміни або додаткові "приховані" умови?", - обурився українець.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Vodafone порадували українців цікавою пропозицією: безкоштовно не лише для вас, а й для вашого сусіда.
Також наш портал інформував, "Куди вітер повіє - то є, то ні": клієнтка "Київстару скаржиться на поганий інтернет та зв'язок протягом кількох місяців.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, Vodafone запустив вигідну акцію для абонентів: хто і як може отримати в подарунок додатковий інтернет.