Споживачі комунальних послуг не рідко скаржаться на те, що навіть коли майже не користувалися за місяць електроенергією, однак у плаиіжках все-одно приходять "космічні" суми. Постачальник пояснює таку проблему тим, що споживач не подає вчасно показання лічильника і йому рахують вартість за "середньодобовим споживанням".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Українка поцікавилась, що ж насправді означає ця загадкова фраза, та запитала у представників "Yasno" за якою саме формулою нараховують платіжки, якщо споживач не встигає подати показання лічильників.
Вона поскаржилась на те, що часто нараховані таким чином суми далекі від реальності.
"Напишіть офіційну формулу "середньодобового нарахування". Це середня по конкретній оселі за попередній місяць чи рік,чи середня по всій Україні,чи знов зі стелі? І чому це середнє ( зазвичай у людей втричі більше за те,що вони роками споживали) повинно так лякати? Чому берете найвище споживання,а не найменше? І яким законом це регулюється?" - пише українка.
Представники компанії переклали усю відповідальність за це питання на оператора системи розподілу, та зазначили про те, що саме він формує обсяг споживання у такому випадку. Також "Yasno" порадили клієнтці вчасно подавати показання лічильника, щоб у неї не вникало таких питань.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що у квартирі ніхто не проживає, а борги за світло нараховують: у YASNO пояснили, як розібратися з проблемою.
Також наш портал інформував, "Навіщо їх вносять, якщо вони неправильні?": українців збили з пантелику через показання лічильника, що говорять у YASNO.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, у квартирі ніхто не живе, а платню за воду нараховують: "Київводоканал" підказав, як зупинити цей процес.